Rain Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 Hi I am wondering if anyone has received their Dogs NSW november magazine, i havent gotten mine yet :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nevafollo Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 HiI am wondering if anyone has received their Dogs NSW november magazine, i havent gotten mine yet :D Haven't got mine either yet Rain! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rain Posted November 11, 2010 Author Share Posted November 11, 2010 ok hopefully its on the way then... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dogs4Fun Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 Don't have mine yet, and talked to a couple of people last noght - no one has it yet. They are very unreliable. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joan of Arc Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 Not here yet either Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aziah Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 Mine hasn't arrived either but the November gazette was available online 29/10 :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
scrappynsuzie Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 nor here either! Link to comment Share on other sites More sharing options...
2psinapod Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 (edited) Mine hasn't arrived either but the November gazette was available online 29/10 Lucky huh Bulladellah closed last week and it's in that journal ETA: No, I don't have mine yet either! Edited November 11, 2010 by 2psinapod Link to comment Share on other sites More sharing options...
TerraNik Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 Nope me neither Link to comment Share on other sites More sharing options...
angelsun Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 Nothing here either and in fact we thought we had mislaid it.....good to know it hasn't arrived yet! (sort of!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aziah Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 Mine hasn't arrived either but the November gazette was available online 29/10 ;) Lucky huh Bulladellah closed last week and it's in that journal ETA: No, I don't have mine yet either! I see your point 2ps and I guess there were some problems getting the Bulahdelah schedule into an earlier gazette but at least the online journal was online early enough for those who access it. Don't know why there's such a delay for the November journal arriving...they'd been getting them out pretty promptly previous to this month See you next weekend Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joan of Arc Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 Not here yet - checked post box Sat morning Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Lolapalooza* Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 Not here yet....SA are just as bad, always late that ones not here yet either. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rayvale Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 Mine arrived in Friday's mail.............FINALLY Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rain Posted November 15, 2010 Author Share Posted November 15, 2010 Oh lucky you i will be watching for the postie today Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkySoaringMagpie Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 Mine was in the PO Box this morning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nevafollo Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 Got mine just now also! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjelkier Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 Fingers crossed I find mine waiting for me this afternoon too Link to comment Share on other sites More sharing options...
TerraNik Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 I didn't get mine today! Rejected!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rain Posted November 15, 2010 Author Share Posted November 15, 2010 Rejected also Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts